מפקד מרחב דן: "תקופה לא פשוטה, ידענו כאלה בעבר"

    המהדורה המרכזית No Comments on מפקד מרחב דן: "תקופה לא פשוטה, ידענו כאלה בעבר"

    נצ"מ דני חדד מפקד מרחב דן ב"מהדורה המרכזית: "אפשר להבין את החשש, זו תקופה לא פשוטה. ידענו תקופות כאלה בעבר ועברנו אותן. היה אתמול פיגוע קשה לכל הדעות, המחיר יקר. תגברנו את מערך הכוחות בעיר. ציבור שמשתף פעולה וחשובה לו תחושת הביטחון – רואים משהו חשוד?להתקשר ותגיע ניידת"

    צילום: פלאש 90
    22:21
    30.04.24
    צבי טסלר No Comments on גל של התייקרות מחירים לאחר הפסח | הסל המשתלם

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מפקד מרחב דן במשטרת ישראל, נצ"מ דני חדד שוחח עם אבי מימרן במהדורה המרכזית ברקע גל הטרור והפיגוע הקשה אמש בבני ברק: "אפשר להבין את החשש והפחד. זו תקופה לא פשוטה, אבל ידענו תקופות כאלה בעבר ועברנו אותן. היה אתמול פיגוע קשה לכל הדעות אבל גם כאן ידענו לסיים את האירוע, לצד המחיר היקר. גם לפני הפיגוע ולאחריו אף יותר תגברנו על מערך הכוחות במרחב, ואחרי הפיגוע בדגש על בני ברק".

    הוא התייחס לתופעת הסתננות השב"חים לישראל: "אנו מתמודדים עם תפר יחסית פרוץ ויש כניסה לא מבוטלת של תושבי שטחים כולל כאלה שבלי אישור. זה חמור ואנחנו מתמודדים מול זה גם כלפי המעסיקים. רק היום המלצנו על סגירת אתר בניה מסוים".

    "אנחנו מצפים שתושבי בני ברק, ציבור שמשתף פעולה וחשובה לו תחושת הביטחון – איפה שרואים משהו חשוד שיתקשרו ותגיע ניידת וכך ניתן לזה מענה".

    הוא נשאל לגבי הרחבת מערך ההתנדבות במשטרה וקרא לציבור להתנדב: "אני שמח על כל אדם שבא ומתנדב. ככל שיהיו יותר זה נותן לנו עוד עיניים בשטח. נשמח לקלוט מתנדבים נוספים. יש לנו מתנדבים מצוינים מבני ברק שעושים פעילות מצוינת בהתנדבות מלאה".



    0 תגובות